رئیس شورای اسلامی بوکان گفت: امسال مجتمع بزرگ خدماتی تجاری شهرداری بوکان با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 28 April 2015

کاظم آبام در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با بیان اینکه زیر گذر میدان معلم، روگذر میدان وحدت و تقاطع غیر هم سطح آزادگان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در حوزه ترافیکی شهری بوکان در سال 94 هستند، اظهار داشت: پروژه زیرگذر میدان معلم در مرحله شناسایی پیمانکار است و تا چند روز آینده اجرا می‌شود و طراحی روگذر میدان وحدت نیز انجام شده و در مرحله شناسایی پیمانکار برای اجرا قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی بوکان بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی بودجه تقاطع غیر همسطح میدان آزادگان تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

آبام تصریح کرد: تردد ماشین آلات سنگین از داخل شهر، نبود فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی، کم عرض بودن خیابان‌های اصلی و فرعی از جمله مهم‌ترین دلایل اصلی ترافیک شهری در بوکان محسوب می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی بوکان از ساخت 2 پروژه بزرگ خدماتی و تجاری در این شهر خبر داد و گفت: زیر گذر میدان فرمانداری با صرف هزینه 20 میلیارد تومان در هسته مرکزی شهر و مجتمع خدماتی تجاری در زمین آتش نشانی این شهر با سرمایه بیش از 20 میلیارد تومان با هدف ایجاد امکانات تفریحی و اقزایش سرانه فضای سبز ساخته می‌شود.

آبام گفت: برای افزایش محدوده فضای سبز در شهر، پروژه پارک اندیشه در منطقه محروم و حاشیه نشین علی آباد و پارک پردیس بوکان در کنار کمربندی این شهر در سال 94 ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک اندیشه این شهر از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی برخوردار بوده و تا 2 ماه آینده به بهره برداری می‌رسد، افزود: این پارک از تمامی امکانات رفاهی و تفریحی از جمله وسایل بازی کودکان، آلاچیق، روشنایی‌های نوین و تلویزیون شهری برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی بوکان از ساخت پارک پردیس بوکان در 2 فاز خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه در 4 هکتار و با صرف هزینه 1/5میلیارد تومان درفاز اول در کنار کمربندی و نزدیک به مسکن‌های مهر این شهر شاخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار