برای هفتمین سال پیاپی راهپیمایی حافظان حجاب در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 04 May 2015

به گزارش اروم نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام میر یحیی میرفتحی‌زاده اظهار داشت: برای هفتمین سال متوالی راهپیمایی حافظان حجاب ریحانه‌النبی (س) در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم باشکوه مذکور در تاریخ 15 اردیبهشت ماه امسال با اخذ مجوز از وزارت کشور و فرمانداری ارومیه برگزار خواهد شد، ادامه داد: سه‌شنبه همین هفته از ابتدای خیابان عطایی به سمت خیام جنوبی این راهپیمایی برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری این آئین با شکوه با اشاره به اینکه راهپیمایی مورد اشاره با سر دادن شعارهای ایجابی و پیام‌های شهیدان والامقام از ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با صدور قطعنامه‌ای این مراسم به پایان می‌رسد.

میرفتحی‌زاده با اظهار به اینکه ریحانه‌النبی با رویکرد آموزشی کردن مقوله حجاب پا به عرصه فعالیت گذاشته است، اظهار داشت: تاکنون دستاوردهای زیادی داشته‌ایم که در صورت توجه و همراهی مسئولان می‌توان توجه طیف زیادی از جوانان را به مقوله عفاف و حجاب جلب کرد.

مسئول پشتیبانی طرح‌های ملی ریحانه‌النبی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه دشمنان دین مبین اسلام با به کار بستن ترفندهای مختلف به دنبال سست کردن اعتقادات و باورهای مردم هستند تا از این رهگذر بر ذهن و فکر آنها تسلط پیدا کنند، خاطر نشان کرد: بنابراین باید به صورت جهادی برای غنی‌سازی فرهنگ عمومی و صیانت از باورها گام برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار