بعد از اظهار نظر مسئولین امنیتی و قضایی مهاباد این بار مدیر هتل تارای این شهر جزئیات دقیق و تازه ای از نحوه مرگ فریناز خسروانی منتشر کرد.
کد خبر: ۳۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 10 May 2015

به گزارش اروم نیوز به نقل از مکریان اوایل هفته گذشته دختر 26 ساله ای از طبقه چهارم هتل تارای مهاباد به پایین پرت شد و جان خود را از دست داد.

ماجرای مرگ فریناز خسروانی به سرعت در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری عمدتاً خارج نشین به گونه ای جهت دار اطلاع رسانی شد تا افکار عمومی مردم به شدت تحریک شود.

در مقابل، مسئولین مهاباد اعم از فرماندار، نماینده مجلس، نیروهای انتظامی و امنیتی، دادستان، امام جمعه، شورای شهر و معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی اعلام کردند ماجرای مرگ فریناز خسروانی دارای ابعاد شخصی و خصوصی است، هیچ تجاوزی صورت نگرفته و متهم که هیچ ارتباطی با سازمان های اطلاعاتی و امنیتی نداشته با متوفی در رابطه بوده اند و مرگ به علت سهل انگاری متوفی روی داده که سعی کرده برای مخفی کردن رابطه از اتاق خارج شود.

این ماجرا هم اکنون با جزئیات بیشتری از سوی مدیر هتل تارای مهاباد اعلام شده است. نادر مولودی در گفتگو با خبرنگار مکریان به صورت مشروح واقعه را اینگونه تعریف می کند:

روز ۱۲ اردیبهشت شخصی به نام م.ه.و که یکی از بازرسان شرکت استاندارد سازی زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به هتل تارا مراجعه و به عنوان میهمان در اتاق ۴۰۳ در طبقه چهارم پذیرش می‌شود.

این شخص در مراجعات قبلی همراه با کار‌شناسان و هیئت بازرسان با حکم و معرفی نامه از شرکت به هتل مراجعه می‌کرد اما این بار صرفاً به عنوان مهمان در هتل پذیرش شده بود.

صبح روز ۱۳ اردیبهشت ساعت7.20 دقیقه خانم فریناز خسروانی با هماهنگی قبلی با م.ه.و به کمک او از درب سالن همایشهای هتل وارد این مجموعه می‌شود و تا ساعت ۸ و پنج دقیقه در اتاق وی می‌ماند.

سپس از‌‌ همان در فرعی خارج و دوباره از درب اصلی وارد هتل و به محل کار خود مراجعه می‌کند.

ساعت ۳ بعد از ظهر زمانی که شیفت کاری مرحوم فریناز خسروانی به پایان می‌رسد از هتل خارج می‌شود.

بعد از خروج وی یکی از کارمندان هتل به نادر مولودی مدیر هتل اطلاع می‌دهد که رفتار م.ه.و با فریناز خسروانی بسیار دوستانه، صمیمی و مشکوک بوده است.

مدیر هتل با چک کردن فیلم دوربین های هتل متوجه ورود و خروج غیر موجه و مشکوک فریناز به هتل در ساعات اولیه صبح می‌شود. بعد با تماس با مادر خسروانی متوجه می‌شود که او به خانواده‌اش گفته که من در هتل کار دارم و تا سه ساعت دیگر به خانه باز نخواهم گشت.

بعد از این ماجرا مدیر هتل «نادر مولودی» مشکوک می‌شود که احتمالا دوباره فریناز خسروانی بخواهد وارد هتل شود و به اتاق م.ه.و مراجعه نماید به این دلیل دوربین‌ها را بررسی می کند که در ساعت3.20 دقیقه خسروانی از‌‌ همان درب فرعی که در زمان حضورش در هتل آن را باز گذاشته بود دوباره وارد هتل شده و از طریق آسانسور پارکیینگ به طبقه چهارم مراجعه می‌کند.

هنگام مراجعه به اتاق م.ه.و خانواده فریناز با وی تماس می‌گیرند و موضوع بی‌اطلاعی مدیر هتل از حضور وی در هتل را به او می‌گویند که فریناز نگران می‌شود.

هنگامی که فریناز خسروانی از این موضوع مطلع می‌شود که هم خانواده‌اش و هم مدیر هتل متوجه ورود او به هتل شده‌اند بنابراین م.ه.و به لابی هتل و نزد مدیر هتل می‌‌آید. مقداری وسایل از جمله مسواک و خمیر دندان و دمپایی را جهت سفارش به مدیر هتل پیشنهاد می‌دهد ولی مدیر هتل که متوجه رفتار م.ه.و می‌شود که این کار وی صرفاً برای آگاهی از وضعیت مدیر هتل از جریان حضور فریناز در اتاق او بوده بنابراین به او می‌گوید که نیاز هتل به این اقلام تا دوسال اینده تامین شده است.

بعد از چند لحظه دوباره م.ه.و که نهارش را با مدیر هتل صرف کرده و می‌داند وی بعد از ظهر به باشگاه می‌رود از وی می‌پرسد که چه زمانی به باشگاه می‌رود و از وی می‌خواهد زمانی که به باشگاه می‌رود او را هم به با خود به هتل کویستان مهاباد ببرد، مدیر هتل هم به او می‌گوید من ساعت ۶ یا ۷ به باشگاه می‌روم.

حدود ساعت ۴و نیم بعد از ظهر دو نفر از خدمه با عجله به مدیر هتل خبر می‌دهند که فریناز از طبقه چهارم سقوط کرده است، در‌‌ همان لحظه مدیر هتل با اورژانس و پلیس تماس می‌گیرد و مامورین و قاضی کشیک هم در محل حضور می‌یابند.

م.ه.و در‌‌ همان دقایق اولیه حضور ماموران دستگیر می‌شود و به ارتباط خود با خانم فریناز اعتراف می‌کند، موبایل‌های طرفین هم گویای این موضوع هستند که با هم در ارتباط بوده‌اند و برای امروز برنامه ریزی کرده بودند که با هم باشند.

بعد از حادثه مدیر هتل دوربین‌ها را چک می‌کند و می‌بیند که فریناز از تراس اتاق ۴۰۳ با کمک م.ه.و به تراس اتاق ۴۰۹ در طبقه چهارم می‌رود و وقتی که خواسته از طریق بالکن اتاق در طبقه چهارم به طبقه سوم برود ناگهان سقوط می‌کند و متاسفانه این حادثه ناخوشایند اتفاق می‌افتد.

متاسفانه در روز حمله تجمع کنندگان به هتل علاوه بر غارت اموال هتل و تخریب آن هارد کامپیو‌تر هتل به سرقت رفته اما خوشبختانه قبل از این ماجرا فیلم ورود و خروج فریناز به اتاق م.ه.و در اختیار مقامات انتظامی و قضایی قرار داده شده بود.

روزی که هتل آتش زده شده تعدادی سی دی فیلم‌های دوربین هتل که برای ارسال به سازمان میراث فرهنگی و شرکت متبوع م.ه.و آماده شده بود هم به سرقت رفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار