امام جمعه شاهین‌دژ:
امام جمعه شاهین‌دژ گفت: احترام به مذاهب مختلف و هوشیاری در مواجهه با فتنه‌های دشمنان دستاورد وحدت مذاهب مختلف اسلامی از جمله شیعه و سنی است.
کد خبر: ۶۸۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 23 November 2018

  به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا در خطبه‌های امروز نماز جمعه شاهین‌‌دژ ضمن گرامی‌داشت میلاد پیامبر بزرگ اسلام(ص) و فرا رسیدن هفته وحدت، به اهمیت وحدت در بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی اشاره کرد و افزود: هفته وحدت نماد همدلی و مبارزه با دشمنان اسلام و مسلمین بوده که سه بخش  سیاسی، اجتماعی و علوم معارف از مهمترین مباحث وحدت مذاهب اسلامی است.

وی ادامه داد: احترام به مذاهب مختلف، هوشیاری در مقابله با فتنه‌های دشمنان و رسیدن به یک هدف مشخص در بخش معارف شیعه و سنی از جمله اهداف وحدت در دین اسلام است.

امام جمعه شاهین‌دژ با گرامی‌داشت هفته بسیج نیز افزود: خدا محوری، ولایت‌مداری، حق‌طلبی و همچنین ایثار و از جان گذشتگی در راه هدف، از جمله مبانی و مؤلفه‌های مهم بسیج به شمار می‌رود و لازم است تا بسیجیان با جان و دل در این راستا گام بردارند.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا همچنین در ادامه به سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی و نیز حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان شاهین‌دژ اشاره کرد و گفت: در این سفر مشکلات و کمبودهای این شهرستان به نماینده رئیس‌جمهور اعلام شد که از جمله آن ناایمن بودن راه‌های مواصلاتی شهرستان شاهین‌دژ بود که خواستار توجه ویژه دولت برای پیشگیری از وقوع بیش از 200 مورد تصادف در سال و کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از همشریان و مسافران این شهرستان شدیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار