تحصن و اعتراض مرغداران
٨٠ مرغدار از ١٢ شهرستان و 4 استان كشور در اعتراض به عدم پرداخت وجه از سوي كشتارهي در مهاباد دو هفته است كه اقدام به تحصن كرده اند.
کد خبر: ۶۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 31 July 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از پايگاه اطلاع رساني كشاورزي ايران (اگنا)، عدم پرداخت وجه مرغ كشتار، بدقولي در پرداخت وجه و صدور چك بلامحل توسط يك كشتارگاه باعث شد تا جمعي از مرغداران در دهه ي سوم تيرماه اقدام به تحصن داخل كشتارگاه مذكور نمايند.

يك مرغدار معترض به خبرنگار اگنا گفت: وجه مرغ كشتار از اسفند ماه 93 تا ارديبهشت 94 كه قرار بود در همان ماه تسويه گردد، چندين بار با عناوين مختلف به تعويق افتاد و بالاخره پس از چند نوبت وعده واهي چكهايي به تاريخ خرداد ماه 94 پرداخت شد.

اين مرغدار افزود: بعلت عدم اعتبار چك فوق كشتارگاه اقدام به جمع آوري آنها و تعويض با چكي به تاريخ تيرماه نمود كه متاسفانه در هنگام مراجعه به شعبه متوجه شديم چك هاي فوق از سال 90 هيچ كاركردي نداشتند.

وي افزود: تا محقق شدن خواسته هايمان و تسويه حساب نهائي كشتارگاه را ترك نخواهم كرد و اكنون به مدت ٢ هفته است كه در تحصن به سر مي بريم.

اين مرغدار اضافه كرد: نمايندگان مرغدارها جهت مذاكره با نماينده كشتارگاه فوق كه زير مجموعه يك كشت و صنعت در منطقه مي باشد جهت وصول طلب مرغداران از راه مسالمت اميز در فرمانداري جلساتي بدين منظور برگزار نمودند كه بخاطر اثبات حسن نيت خود به فرمانداري و دادستان مهاباد طي صورتجلسه اي بين مرغداران معترضقرار شدتحصن خود را تا روز دوشنبه12 مرداد ماهبه حالت تعليق در بياورند.

وي ادامه داد: جلساتي را نيز به همين منظور در استانداري آذربايجان غربي برگزار شده است و چنانچه مسولان كشتارگاه به وعده خود عمل نكنند با قدرت بيشتري به تحصن خود ادامه خواهيم داد و با برنامه ريزي دقيق از طريق طرح شكايت و انتخاب نماينده جهت احقاق حقوق از دست رفته خود جهت مراجعه به دفتر رياست جمهوري وحتي دفتر مقام معظم رهبري نيز پيش خواهيم رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار