کد خبر: ۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۶ 01 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم، شهلا تاج‌فر مدیرکل بانوان استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه بزرگداشت هفته زن و روز مادر اظهار داشت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)بهترین فرصت برای آشناسازی آحاد جامعه با سبک زندگی حضرت فاطمه (س) است.

وی گفت: امروزه تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) و معرفی سبک زندگی فاطمی می‌تواند موانع ارتقاء زنان را در جامعه بر طرف کند.

وی افزود: در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید با رویکرد تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری،کیفیت را در اولویت قرار داد و پس از آن کمیت را سنجید چراکه انسجام و کیفیت برنامه‌ها تاثیر به‌سزایی در جذب مخاطب دارد.

تاج‌فر با اشاره به برنامه‌های ایام فاطمیه و هفته زن در آذربایجان‌غربی بیان کرد: برای این هفته و بزرگداشت مقام زن در جامعه اقدامات بسیاری از جمله کاشت نهال به دست مادران شهید در روز درخت‌کاری در دستور کار است که با تحویل قطعه‌ای از پارک‌های تازه تاسیس ارومیه به نام بزرگترین بوستان شهدا است.

وی گفت: در این مراسم از یک هزار و 200 مادر شهید 60 مادر 2 و 3 شهید برای کاشت نهال‌ها دعوت می‌شود.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه گل و گیاه، مراسم سوگواری ویژه ایام فاطمیه و ارائه فراخوان مقاله‌نویسی با موضوع سیره حضرت فاطمه(س) از دیگر برنامه‌هایی است که در آذربایجان‌غربی اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار